Všichni občas shání nějaké zboží. Jsou věci které lidé nakupují pravidelně, a také lidé hledají něco nového, co si chtějí koupit poprvé. Ideálním pomocníkem k nákupu jsou zbožové srovnávače, které nejen že dokážou produkt najít na všech e-shopech, kde je vybraná věc skladem, ale zobrazí i obchody, kde produkt běžně bývá skladem, ale momentálně tam není. Srovnávače umí dokonce i srovnat cenu od nejnižší po nejvyšší, nebo podle toho, které e-shopy jsou nejoblíbenější mezi zákazníky.
Pokud máte svůj vlastní e-shop a chcete zvýšit jeho návštěvnost i prodeje, je nutné se zamyslet nad tím, jestli ještě nemáte nějakou možnost v marketingu. Většina podnikatelů mu příliš celku pozornost nevěnuje, což je problém. Pokud chcete vydělávat, je potřeba abyste marketingu věnovali nejen peníze, ale především čas. Nad dobrou a kvalitní strategií se musíte zamyslet, a nejčastěji se firmy svěřují do péče agentur, které mají spoustu možností a hlavně zkušenosti a praxi.
Čím lepší produkty na e-shopu nabízíte, tím je to samozřejmě lepší pro váš zisk, protože jsou věci které se prodávají často a snadno, a jsou věci, které budete prodávat jen velmi těžko. Ideální je mít obchod s běžnými věcmi, které jsou potřeba každý den. Samozřejmě můžete třeba prodávat svoje dekorace, ale je nutné počítat s tím, že na tom nejspíš tolik nezbohatnete.
Co vám může pomoct dostat se do povědomí lidí, je email marketing. Funguje tak, že zákazníci zaregistrují na vašem e-shopu svůj e-mail, a na ten jim budou pravidelně chodit obchodní sdělení nebo další zprávy, které se týkají vašeho obchodu. Může jít o novinky v sortimentu nebo třeba o slevy. Díky těmto pravidelným zprávám budete se zákazníky v kontaktu, a i kdyby si vaše zprávy nečetli všechny nebo od začátku do konce, rozhodně si vás díky tomu snadno zapamatují. Využijte toho.